Procházet zdrojové kódy

a bit of digging

master
rodič
revize
932dcc410a
3 změnil soubory, kde provedl 38 přidání a 1 odebrání
  1. +26
    -0
      00100.мир.js
  2. +4
    -1
      00130.объекты.js
  3. +8
    -0
      01300.пример.json.js

+ 26
- 0
00100.мир.js Zobrazit soubor

@@ -52,3 +52,29 @@
} }
} }
}; };

мир.задать = function(словарь, ключ, значение) {
var путь = ключ.split(".");
if (путь.length == 1)
{
словарь[ключ] = значение;
}
else
{
var пройти = путь.length - 1;
var вложенность = словарь;
for (var номер = 0; номер < пройти; ++номер)
{
var внутреннийКлюч = путь[номер];
console.debug("проход номер/внутреннийКлюч", номер, внутреннийКлюч);
var внутреннийСловарь = вложенность[внутреннийКлюч];
if (!внутреннийСловарь)
{
вложенность[внутреннийКлюч] = {};
внутреннийСловарь = вложенность[внутреннийКлюч];
вложенность = внутреннийСловарь;
}
}
}
};

+ 4
- 1
00130.объекты.js Zobrazit soubor

@@ -96,10 +96,13 @@ function пересоздатьТело(имя, свойство)
if (путь.startsWith("физика")) if (путь.startsWith("физика"))
{ {
var свойство = путь.slice(7); var свойство = путь.slice(7);
физика[свойство] = за[путь];
мир.задать(физика, свойство, за[путь]);
//физика[свойство] = за[путь];
} }
} }


console.debug("имя/физика", имя, физика);

var тело = Matter.Bodies.rectangle(x, y, ширина, высота, физика); var тело = Matter.Bodies.rectangle(x, y, ширина, высота, физика);
Matter.Composite.add(мир.физика.движок.world, тело); Matter.Composite.add(мир.физика.движок.world, тело);
мир.объекты.тела[имя] = тело; мир.объекты.тела[имя] = тело;


+ 8
- 0
01300.пример.json.js Zobrazit soubor

@@ -21,6 +21,9 @@
физика: { физика: {
isStatic: false, isStatic: false,
inertia: Infinity, inertia: Infinity,
collisionFilter: {
mask: 0x0008,
},
}, },
}, },
полСлева: { полСлева: {
@@ -31,6 +34,11 @@
background: "url(р/отладка/основа.jpg)", background: "url(р/отладка/основа.jpg)",
display: "none", display: "none",
}, },
физика: {
collisionFilter: {
category: 0x0004,
},
},
}, },
полКрышки: { полКрышки: {
x: 357, x: 357,


Načítá se…
Zrušit
Uložit