Nevar pievienot vairāk kā 25 tēmas Tēmai ir jāsākas ar burtu vai ciparu, tā var saturēt domu zīmes ('-') un var būt līdz 35 simboliem gara.

84 rindas
3.2KB

  1. function Игра()
  2. {
  3. this.создать = function()
  4. {
  5. мир.физдвижок = Matter.Engine.create({
  6. enableSleeping: true,
  7. gravity: {
  8. y: 2,
  9. },
  10. });
  11. var корень = document.getElementById("корень");
  12. мир.события = new События();
  13. мир.состояние = new Состояние();
  14. мир.состояние.обработчик = (к, п, з) => { this.обработатьКлюч(к, п, з) };
  15. мир.виды = new Виды(мир.события);
  16. мир.изображения = new Изображения(мир.события, мир.виды, корень),
  17. мир.физика = new Физика(мир.события);
  18. мир.тела = new Тела(мир.события, мир.физика, мир.физдвижок.world);
  19. мир.слежение = new Слежение(мир.состояние, мир.изображения, мир.тела);
  20. мир.объекты = new Объекты(мир.состояние);
  21. let адресИгры = window.location.pathname + "/../игра.html?z64=";
  22. мир.сцена = new Сцена(мир.состояние, мир.события, мир.тела, адресИгры);
  23. мир.мышь = new Мышь(мир.события);
  24. мир.столкновения = new Столкновения(мир.события, мир.тела, мир.физдвижок);
  25. this.ключники = [
  26. new Заголовок(),
  27. мир.виды,
  28. мир.изображения,
  29. мир.физика,
  30. мир.тела,
  31. мир.слежение,
  32. мир.объекты,
  33. мир.сцена,
  34. мир.столкновения,
  35. ];
  36. var z64 = мир.параметрыЗапуска()["z64"];
  37. this.исполнитьКод(z64);
  38. this.отслеживатьОбновленияКода();
  39. this.обновить();
  40. };
  41. this.исполнитьКод = function(z64)
  42. {
  43. if (z64)
  44. {
  45. var код = мир.изZ64(z64);
  46. eval(код);
  47. }
  48. };
  49. this.обновить = function()
  50. {
  51. Matter.Engine.update(мир.физдвижок);
  52. мир.слежение.обновить();
  53. мир.сцена.обновить();
  54. var тут = this;
  55. requestAnimationFrame(function() {
  56. тут.обновить();
  57. });
  58. };
  59. this.обработатьКлюч = function(ключ, путь, значение)
  60. {
  61. for (var номер in this.ключники)
  62. {
  63. var ключник = this.ключники[номер];
  64. ключник.обработатьКлюч(ключ, путь, значение);
  65. }
  66. };
  67. this.отслеживатьОбновленияКода = function()
  68. {
  69. var тут = this;
  70. window.addEventListener("message", function(событие) {
  71. тут.исполнитьКод(событие.data);
  72. });
  73. };
  74. // Конструктор.
  75. this.создать();
  76. }