Browse Source

сцена

tags/4.1
parent
commit
b6f7f6f81f
3 changed files with 32 additions and 0 deletions
  1. +1
    -0
      4.0/игра.html
  2. +29
    -0
      4.0/игра/200.Сцена.js
  3. +2
    -0
      4.0/игра/700.Игра.js

+ 1
- 0
4.0/игра.html View File

@@ -30,6 +30,7 @@
<script src="игра/140.Тела.js"></script>
<script src="игра/160.Слежение.js"></script>
<script src="игра/180.Объекты.js"></script>
<script src="игра/200.Сцена.js"></script>
<script src="игра/700.Игра.js"></script>
<script>
var игра = new Игра();


+ 29
- 0
4.0/игра/200.Сцена.js View File

@@ -0,0 +1,29 @@
function Сцена()
{
this.создать = function()
{
this.умолчание = {
скорость: [1, 1],
};
this.задано = {};
};

this.обработатьКлюч = function(ключ, путь, значение)
{
if (путь[0] != "сцена")
{
return;
}

var имя = путь[1];
var свойство = путь.slice(2).join(".");
if (!this.задано[имя])
{
this.задано[имя] = {};
}
this.задано[имя][свойство] = значение;
};

// Конструктор.
this.создать();
};

+ 2
- 0
4.0/игра/700.Игра.js View File

@@ -18,6 +18,7 @@ function Игра()
мир.тела = new Тела(мир.события, мир.физика, мир.физдвижок.world);
мир.слежение = new Слежение(мир.состояние, мир.изображения, мир.тела);
мир.объекты = new Объекты(мир.состояние);
мир.сцена = new Сцена();
this.ключники = [
new Заголовок(),
мир.виды,
@@ -26,6 +27,7 @@ function Игра()
мир.тела,
мир.слежение,
мир.объекты,
мир.сцена,
];

var z64 = мир.параметрыЗапуска()["z64"];


Loading…
Cancel
Save