Pārlūkot izejas kodu

платформы избы

master
vecāks
revīzija
74bf9c0cfe
2 mainītis faili ar 60 papildinājumiem un 4 dzēšanām
  1. +16
    -0
      игра/110.колобок.js
  2. +44
    -4
      игра/111.изба.js

+ 16
- 0
игра/110.колобок.js Parādīt failu

@@ -42,6 +42,17 @@
frames: [{ key: "колобок", frame: 0 }], frames: [{ key: "колобок", frame: 0 }],
frameRate: 20, frameRate: 20,
}) })
мир.сцена.anims.create({
key: "движение",
frames: мир.сцена.anims.generateFrameNumbers("колобок", { start: 23, end: 1 }),
frameRate: 20,
repeat: -1,
})
мир.сцена.anims.create({
key: "прыжок",
frames: [{ key: "колобок", frame: 24 }],
frameRate: 20,
})


// Следить за колобком камерой. // Следить за колобком камерой.
const камера = мир.сцена.cameras.main; const камера = мир.сцена.cameras.main;
@@ -75,16 +86,21 @@
if (мир.управление.направление == -1) if (мир.управление.направление == -1)
{ {
x = -200; x = -200;
мир.колобок.anims.play("движение");
мир.колобок.flipX = true;
} }
else if (мир.управление.направление == 1) else if (мир.управление.направление == 1)
{ {
x = 200; x = 200;
мир.колобок.anims.play("движение");
мир.колобок.flipX = false;
} }
мир.колобок.setVelocityX(x); мир.колобок.setVelocityX(x);


if (мир.управление.прыжок && мир.колобок.body.touching.down) if (мир.управление.прыжок && мир.колобок.body.touching.down)
{ {
мир.колобок.setVelocityY(-570); мир.колобок.setVelocityY(-570);
мир.колобок.anims.play("прыжок");
} }
}; };




+ 44
- 4
игра/111.изба.js Parādīt failu

@@ -78,16 +78,56 @@


СоздатьПлатформы = мир => СоздатьПлатформы = мир =>
{ {
var печь = [
var п = [
{ {
x: 583, x: 583,
y: 470,
y: 473,
ширина: 65, ширина: 65,
}, },
{
x: 665,
y: 340,
ширина: 1,
},
{
x: 770,
y: 340,
ширина: 1,
},
{
x: 860,
y: 340,
ширина: 1,
},
{
x: 1005,
y: 355,
ширина: 1,
},
{
x: 620,
y: 245,
ширина: 35,
},
{
x: 950,
y: 180,
ширина: 12,
},
{
x: 1270,
y: 427,
ширина: 70,
},
{
x: 1690,
y: 375,
ширина: 20,
},
]; ];
for (var номер in печь)
for (var номер in п)
{ {
var часть = печь[номер];
var часть = п[номер];
var элемент = мир.платформы.create(часть.x, часть.y, "основа").setOrigin(0, 0); var элемент = мир.платформы.create(часть.x, часть.y, "основа").setOrigin(0, 0);
элемент.setScale(часть.ширина, 1).refreshBody(); элемент.setScale(часть.ширина, 1).refreshBody();
//элемент.setVisible(false); //элемент.setVisible(false);


Notiek ielāde…
Atcelt
Saglabāt