Browse Source

паук

master
parent
commit
354310248c
2 changed files with 25 additions and 14 deletions
  1. +8
    -4
      игра/110.колобок.js
  2. +17
    -10
      игра/111.изба.js

+ 8
- 4
игра/110.колобок.js View File

@@ -111,7 +111,8 @@
// // // // // // // //




АнимироватьКолобка = мир => {
АнимироватьКолобка = мир =>
{
var есть = ""; var есть = "";
if (мир.колобок.anims.currentAnim) if (мир.колобок.anims.currentAnim)
{ {
@@ -139,7 +140,8 @@
// // // // // // // //




ОтключитьСтолкновениеСПлатформами = мир => {
ОтключитьСтолкновениеСПлатформами = мир =>
{
мир.столкновениеПлатформы.active = false; мир.столкновениеПлатформы.active = false;
}; };


@@ -147,7 +149,8 @@
// // // // // // // //




ВключитьСтолкновениеСПлатформами = мир => {
ВключитьСтолкновениеСПлатформами = мир =>
{
мир.столкновениеПлатформы.active = true; мир.столкновениеПлатформы.active = true;
}; };


@@ -155,7 +158,8 @@
// // // // // // // //




ОстановитьПередвижениеВещей = мир => {
ОстановитьПередвижениеВещей = мир =>
{
var вещи = мир.вещи.getChildren(); var вещи = мир.вещи.getChildren();
for (var н in вещи) for (var н in вещи)
{ {


+ 17
- 10
игра/111.изба.js View File

@@ -154,17 +154,18 @@
// // // // // // // //




СоздатьВрагов = мир => {
СоздатьВрагов = мир =>
{
мир.паук = мир.враги.create(620, 550, "паук"); мир.паук = мир.враги.create(620, 550, "паук");
мир.паук.body.setVelocityY(-10);

мир.паук.body.setVelocityY(-50);
}; };




// // // // // // // //




СоздатьВещи = мир => {
СоздатьВещи = мир =>
{
var молоко = мир.сцена.physics.add.sprite(750, 400, "молоко"); var молоко = мир.сцена.physics.add.sprite(750, 400, "молоко");
молоко.setScale(0.5, 0.5).refreshBody(); молоко.setScale(0.5, 0.5).refreshBody();
молоко.depth = 10; молоко.depth = 10;
@@ -175,12 +176,18 @@
// // // // // // // //




АнимироватьПауков = мир => {
/*
var x = мир.паук.x;
var y = мир.паук.y;
мир.паук.
*/
АнимироватьПауков = мир =>
{
console.debug("y", мир.паук.y);
if (мир.паук.y > 550)
{
мир.паук.setVelocityY(-50);
console.debug("set vel -50");
} else if (мир.паук.y < 270)
{
мир.паук.setVelocityY(50);
console.debug("set vel 50");
}
}; };






Loading…
Cancel
Save