Колобок на Phaser
You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.

112.подпол.js 2.4KB

3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111
  1. /*
  2. *
  3. * Реакции
  4. *
  5. */
  6. ЗагрузитьРесурсыПодпола = мир =>
  7. {
  8. const изображения = {
  9. "лестница": "ресурсы/вещи/лестница.png",
  10. };
  11. for (var имя in изображения)
  12. {
  13. мир.сцена.load.image(имя, изображения[имя]);
  14. }
  15. };
  16. // // // //
  17. ЗадатьСтруктуруПодпола = мир =>
  18. {
  19. мир.подпол = {
  20. полПодпола: {
  21. родитель: мир.каркас,
  22. тип: "платформа",
  23. x: 0,
  24. y: 1070,
  25. texture: "основа",
  26. originX: 0,
  27. originY: 0,
  28. scaleX: 250,
  29. visible: true,
  30. },
  31. леваяСтенаПодпола: {
  32. родитель: мир.каркас,
  33. тип: "платформа",
  34. x: 0,
  35. y: 600,
  36. texture: "основа",
  37. originX: 0,
  38. originY: 0,
  39. scaleY: 60,
  40. visible: false,
  41. },
  42. праваяСтенаПодпола: {
  43. родитель: мир.каркас,
  44. тип: "платформа",
  45. x: 2000,
  46. y: 600,
  47. texture: "основа",
  48. originX: 0,
  49. originY: 0,
  50. scaleY: 60,
  51. visible: false,
  52. },
  53. лестница: {
  54. родитель: мир.сцена,
  55. тип: "изображение",
  56. x: 100,
  57. y: 590,
  58. texture: "лестница",
  59. originX: 0,
  60. originY: 0,
  61. scaleX: 0.3,
  62. scaleY: 0.4,
  63. },
  64. ступенька1: {
  65. родитель: мир.платформы,
  66. тип: "платформа",
  67. x: 125,
  68. y: 980,
  69. texture: "основа",
  70. originX: 0,
  71. originY: 0,
  72. scaleX: 5,
  73. visible: true,
  74. },
  75. };
  76. };
  77. // // // //
  78. СоздатьПодпол = мир =>
  79. {
  80. создатьУзлыСценыПоСтруктуре(мир.подпол);
  81. };
  82. /*
  83. *
  84. * Последовательность
  85. *
  86. */
  87. мир.разобрать(`
  88. загрузить ресурсы сцены
  89. загрузить ресурсы подпола
  90. создать сцену
  91. задать структуру подпола
  92. создать подпол
  93. `);