Archives

Ср 27 Июнь 2018 Example-driven development
Пт 20 Апрель 2018 OpenSceneGraph cross-platform examples
Пт 16 Февраль 2018 First techdemo of OGS Mahjong 2: Gameplay
Пт 26 Январь 2018 Mahjong recreation start
Вс 31 Декабрь 2017 The year of lessons
Ср 22 Ноябрь 2017 2017 summary
Пн 16 Октябрь 2017 Back to the Static
Вс 10 Сентябрь 2017 The birth of MJIN world
Ср 16 Август 2017 Scripting research
Пн 17 Июль 2017 OpenSceneGraph cross-platform guide
Чт 08 Июнь 2017 iOS tutorial
Пт 12 Май 2017 OpenSceneGraph sample
Пт 07 Апрель 2017 It's all fine
Чт 16 Март 2017 Let's go
Ср 25 Январь 2017 The year of challenges
Сб 31 Декабрь 2016 Happy 2017
Чт 15 Декабрь 2016 November 2016 recap
Сб 19 Ноябрь 2016 October 2016 recap
Пн 31 Октябрь 2016 Technology showcases
Вт 11 Октябрь 2016 September 2016 recap
Пн 03 Октябрь 2016 OGS Editor 0.10 and live session materials
Пн 26 Сентябрь 2016 A few words about live session yesterday
Сб 24 Сентябрь 2016 Live session is in 24 hours
Сб 17 Сентябрь 2016 Live session: 25 September 2016
Сб 03 Сентябрь 2016 August 2016 recap
Чт 18 Август 2016 We’re back to social networks
Ср 10 Август 2016 Once Mahjong – always Mahjong
Вс 29 Май 2016 May 2016 live session materials
Вт 17 Май 2016 Live session: 28 May 2016
Вс 24 Апрель 2016 May live session (Editor 0.9)
Ср 10 Февраль 2016 "Rolling ball" live session videos and downloads
Вт 02 Февраль 2016 Game creation live session (part 2): 7 February 2016
Пн 25 Январь 2016 Game creation live session: 31 January 2016
Чт 21 Январь 2016 SOON: Creating a simple game live (Editor 0.8)
Сб 26 Декабрь 2015 Roadmap for 2016
Вс 15 Ноябрь 2015 Live session video and downloads
Пн 09 Ноябрь 2015 Creating a simple game live: 15 November 2015
Пн 02 Ноябрь 2015 SOON: Creating a simple game live (Editor 0.7)
Чт 23 Июль 2015 Desura no more, hello Humble Bundle Widget