Archives

Вт 21 августа 2018 Examples and dependencies
Ср 27 июня 2018 Example-driven development
Пт 20 апреля 2018 OpenSceneGraph cross-platform examples
Пт 16 февраля 2018 First techdemo of OGS Mahjong 2: Gameplay
Пт 26 января 2018 Mahjong recreation start
Вс 31 декабря 2017 The year of lessons
Ср 22 ноября 2017 2017 summary
Пн 16 октября 2017 Back to the Static
Вс 10 сентября 2017 The birth of MJIN world
Ср 16 августа 2017 Scripting research
Пн 17 июля 2017 OpenSceneGraph cross-platform guide
Чт 08 июня 2017 iOS tutorial
Пт 12 мая 2017 OpenSceneGraph sample
Пт 07 апреля 2017 It's all fine
Чт 16 марта 2017 Let's go
Ср 25 января 2017 The year of challenges
Сб 31 декабря 2016 Happy 2017
Чт 15 декабря 2016 November 2016 recap
Сб 19 ноября 2016 October 2016 recap
Пн 31 октября 2016 Technology showcases
Вт 11 октября 2016 September 2016 recap
Пн 03 октября 2016 OGS Editor 0.10 and live session materials
Пн 26 сентября 2016 A few words about live session yesterday
Сб 24 сентября 2016 Live session is in 24 hours
Сб 17 сентября 2016 Live session: 25 September 2016
Сб 03 сентября 2016 August 2016 recap
Чт 18 августа 2016 We’re back to social networks
Ср 10 августа 2016 Once Mahjong – always Mahjong
Вс 29 мая 2016 May 2016 live session materials
Вт 17 мая 2016 Live session: 28 May 2016
Вс 24 апреля 2016 May live session (Editor 0.9)
Ср 10 февраля 2016 "Rolling ball" live session videos and downloads
Вт 02 февраля 2016 Game creation live session (part 2): 7 February 2016
Пн 25 января 2016 Game creation live session: 31 January 2016
Чт 21 января 2016 SOON: Creating a simple game live (Editor 0.8)
Сб 26 декабря 2015 Roadmap for 2016
Вс 15 ноября 2015 Live session video and downloads
Пн 09 ноября 2015 Creating a simple game live: 15 November 2015
Пн 02 ноября 2015 SOON: Creating a simple game live (Editor 0.7)
Чт 23 июля 2015 Desura no more, hello Humble Bundle Widget
Ср 22 июля 2015 Test chamber for everyone (Editor 0.7.0)
Вс 19 июля 2015 Roadmap for 2015-2016
Вс 28 июня 2015 Editor 0.6.0
Ср 15 апреля 2015 Editor 0.5.0 and plans for 0.6.0