diff --git a/feeds/all.atom.xml b/feeds/all.atom.xml index 35343a6..8f5303a 100644 --- a/feeds/all.atom.xml +++ b/feeds/all.atom.xml @@ -267,7 +267,7 @@ We spent 120 hours in five months to produce ten tutorials of the guide.</p&g <li>Model motion with a mouse under Linux, macOS, Windows and a finger under Android</li> </ol> <p>Creating the tutorials for Linux, macOS, Windows was so easy and straightforward, that it only took us half a month. We spent the second half of the month creating Android tutorial.</p> -<p>Our <a href="http://www.opengame.epizy.com/lang/en/news/2414">first successful Android build</a> last year included hacks and non-obvious steps to make OpenSceneGraph run under Android. This time we wanted a cleaner, faster, and cheaper approach.</p> +<p>Our <a href="http://opengamestudio.org/2016-october-recap.html">first successful Android build</a> last year included hacks and non-obvious steps to make OpenSceneGraph run under Android. This time we wanted a cleaner, faster, and cheaper approach.</p> <p>The approach we ended up with requires just a few files and a few changes to the original Android Studio project (with C++ support) to make sample OpenSceneGraph application run under Android.</p> <p>Here's a quick rundown of the files:</p> <ol> @@ -301,7 +301,7 @@ We spent 120 hours in five months to produce ten tutorials of the guide.</p&g <li>Перемещение модели с помощью мыши на Linux, macOS, Windows и пальца на Android</li> </ol> <p>Создать самоучители для Linux, macOS, Windows было настолько простой и понятной задачей, что мы справились с ней за пару недель. Оставшуюся половину месяца мы потратили на создание самоучителя для Android.</p> -<p>Наша <a href="http://www.opengame.epizy.com/lang/ru/news/2414">первая успешная сборка под Android</a> в прошлом году требовала множество неочивидных телодвижений. В этот раз мы хотели получить более чистый, быстрый и дешёвый подход.</p> +<p>Наша <a href="http://opengamestudio.org/2016-october-recap-ru.html">первая успешная сборка под Android</a> в прошлом году требовала множество неочивидных телодвижений. В этот раз мы хотели получить более чистый, быстрый и дешёвый подход.</p> <p>Нам это удалось. В результате всё, что нужно для работы приложения OpenSceneGraph на Android, уместилось в набор из нескольких файлов и небольших изменений для стандартного проекта Android Studio (с поддержкой C++).</p> <p>Краткий перечень файлов:</p> <ol> diff --git a/feeds/news.atom.xml b/feeds/news.atom.xml index be54a72..3a6bb40 100644 --- a/feeds/news.atom.xml +++ b/feeds/news.atom.xml @@ -140,7 +140,7 @@ We spent 120 hours in five months to produce ten tutorials of the guide.</p&g <li>Model motion with a mouse under Linux, macOS, Windows and a finger under Android</li> </ol> <p>Creating the tutorials for Linux, macOS, Windows was so easy and straightforward, that it only took us half a month. We spent the second half of the month creating Android tutorial.</p> -<p>Our <a href="http://www.opengame.epizy.com/lang/en/news/2414">first successful Android build</a> last year included hacks and non-obvious steps to make OpenSceneGraph run under Android. This time we wanted a cleaner, faster, and cheaper approach.</p> +<p>Our <a href="http://opengamestudio.org/2016-october-recap.html">first successful Android build</a> last year included hacks and non-obvious steps to make OpenSceneGraph run under Android. This time we wanted a cleaner, faster, and cheaper approach.</p> <p>The approach we ended up with requires just a few files and a few changes to the original Android Studio project (with C++ support) to make sample OpenSceneGraph application run under Android.</p> <p>Here's a quick rundown of the files:</p> <ol> diff --git a/osg-sample-ru.html b/osg-sample-ru.html index e35bd21..b6c5225 100644 --- a/osg-sample-ru.html +++ b/osg-sample-ru.html @@ -64,7 +64,7 @@
Создать самоучители для Linux, macOS, Windows было настолько простой и понятной задачей, что мы справились с ней за пару недель. Оставшуюся половину месяца мы потратили на создание самоучителя для Android.
-Наша первая успешная сборка под Android в прошлом году требовала множество неочивидных телодвижений. В этот раз мы хотели получить более чистый, быстрый и дешёвый подход.
+Наша первая успешная сборка под Android в прошлом году требовала множество неочивидных телодвижений. В этот раз мы хотели получить более чистый, быстрый и дешёвый подход.
Нам это удалось. В результате всё, что нужно для работы приложения OpenSceneGraph на Android, уместилось в набор из нескольких файлов и небольших изменений для стандартного проекта Android Studio (с поддержкой C++).
Краткий перечень файлов:
Creating the tutorials for Linux, macOS, Windows was so easy and straightforward, that it only took us half a month. We spent the second half of the month creating Android tutorial.
-Our first successful Android build last year included hacks and non-obvious steps to make OpenSceneGraph run under Android. This time we wanted a cleaner, faster, and cheaper approach.
+Our first successful Android build last year included hacks and non-obvious steps to make OpenSceneGraph run under Android. This time we wanted a cleaner, faster, and cheaper approach.
The approach we ended up with requires just a few files and a few changes to the original Android Studio project (with C++ support) to make sample OpenSceneGraph application run under Android.
Here's a quick rundown of the files: